Monday 12 December 2016

TERIMA KASIH ASTRO

Image result for ASTRO

Aku suka Astro kerana :

1.Aku mempunyai banyak pilihan channel menarik untuk ditonton.

2.Program,filem,dokumentari BERKUALITI.

3.24 jam......Yes!!!!

4.Channel menarik memberikan aku idea dalam penulisan,kehidupan dan bisnes.

5.Filem dan program lama yang aku suka tonton ketika kanak-kanak.

6.Anak-anak aku gembira menonton kartun kesukaan dan channel education.

7.Melanggan filem di Astro First yang lebih menjimatkan berbanding pergi ke pawagam.Boleh baring sekeluarga sambil berasap ...

8.Radio 24 jam,.................

9.Operator 24 jam yang gembira melayan aduan aku bila hujan ,siaran ghaib .............sekarang dah OK sikit sejak guna Beyond.

10.Emel aku dibalas cepat berbanding sebuah pejabat swasta yang dah 10 kali tukar CEO tapi masih belum jawab emel aku .

dan banyak LAGI ...............................


Semoga Astro kekal sampai KIAMAT .........................


No comments:

Post a Comment